Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vraag ik je vriendelijk om je klacht door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Ik zal de klacht graag bekijken en proberen het naar ieders tevredenheid op te lossen.

Lovely Scarfs van Jessica

Nieuwe Brink 121, 1404KA,  Bussum

info@lovelyscarfs.nl

Telefoon: 06 14393384 (op werkdagen van 10.00 uur tot 18.00 uur)

Omschrijf svp duidelijk de klacht en vermeld aub je gegevens en eventueel een bestelnummer. Een foto toevoegen van het product verduidelijkt en versnelt de afwikkeling van de klacht.

Na ontvangst van je klacht ontvang je een bevestiging.
Binnen 7 dagen na ontvangst hiervan zal ik de klacht beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zal ik je hiervan natuurlijk op de hoogte stellen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.